Destacat|

Carnaval 2012 // Transport escolar // Plens municipals // Resum any 2011 // Inauguració Mas Bertran // Actes de la Marató de TV3

| www.elmartinet.cat

Associació de veïns de la Rovira Roja

Assemblea general ordinària

El passat diumenge dia 6 d’abril, a 2/4 de 12 del migdia, va tenir lloc l’assemblea general ordinària de socis, que formen l’Associació de Veïns, al local social Antigues Escoles.

En primer lloc, es va donar lectura a l’acta anterior i a l’estat de comptes de l’any 2007. Ambdues lectures van ser aprovades per unanimitat pels socis assistents. A continuació, la junta va proposar diferents projectes per portar a terme:


- Arreglar la teulada dels vestidors on es canvien els músics i repavimentar la pista de ball amb uns materials especials.

- Proposta d’una assegurança de responsabilitat civil que cobreixi els riscos tant al local social com a les Alzines.

- Finalment, es va procedir a renovar alguns membres de la junta mitjançant votació.

Els membres que surten, en haver exhaurit els dos anys són: Rosa Ma Armengol, Xavier Ventura i Salvador Sibil.

Els membres que es queden són: Josep Surroca, Josep Bonastre, Àngels López, Ramon Amatller i Josep Ma Llop (que repeteix un any més).

Amb un total de 21 vots, un d’ells en blanc, van sortir escollits els següents socis: Ramon Escardó, Jordi Bolea i Jessica Surroca.

Com a suplents van sortir escollits: Teresa Coll i Enric Planas.

Amb un pica-pica per a tots els assistents es va cloure l’assemblea.

 

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca