La Coral Infantil i Juvenil PETITS CANTAIRES vàrem cantar la Missa de Rams a les 10:30h a dalt el Temple, amb la solemne benedicció i entrada al Temple amb cants de lloança i solemnitat.
Sortida a peu: 19 de març
A les 11h del matí els nens i nenes de la coral Infantil i Juvenil PETITS CANTAIRES, junt amb una mare (la Diana), la Loli i jo mateixa, vam sortir de Sant Martí Sarroca a peu direcció al Terme de Foix, passant per darrere ca l’Arturo, camí de Cal Martí de Fumet, on vàrem fer una parada per veure les gosses, la XIP i la XAP. Vam travessar la carretera direcció el bosquet de la Berna i caminant cap a dins, vorejant el riu Foix, vam arribar als llacs de Mas Florit on vàrem descansar i gaudir de la pau i tanquil·litat del lloc.Tot seguit, vam sortir del bosquet i vam anar per Mas Florit fins arribar a l’església del Terme, per la part de darrere on hi ha la pista coberta. Allà vam dinar i jugar a diferents jocs durant quasi quatre hores i tot seguit vam anar caminat pel camí del cuscunar, vam sortir per darrere de Cal Francesc i seguint per cal Mariano per travessar la carretera, Cal Martí de Fumet, Ca l’Arturo, vam arribar a EL CENTRE on la Loli ja ens tenia la taula parada amb un berenar d’allò més bo!!! No hi faltava res... Mentre nosaltres ens divertíem jugant... ella el va anar a preparar, moltes gràcies Loli!!! També donem les gràcies a la Diana per la seva companyia i col·laboració.
Cantades de Pasqua: 22, 23 i 29 de març
El dissabte de Pasqua, la Coral Infantil i Juvenil PETITS CANTAIRES vam sortir a cantar les tradicionals caramelles, aquest any ho hem fet sense l’Alberta... però l’hem portat al cor i hem cantat el millor possible seguint l’exemple i la dedicació que ella ens havia ensenyat. També el diumenge de Pasqua vam cantar les caramelles i la missa Pasqual, missa solemne, a les 10:30h a dalt el Temple i a la sortida vam fer la cantada i vam seguir per les contrades del nostre poble. A les 21h vam fer la tradicional cantada de caramelles a EL CENTRE. El dissabte següent vam anar al Barri de Cal Miret i la Rovira Roja, on donem per acabada la nostra cantada de caramelles.
Cal remarcar la bona rebudade la gent als PETITS CANTAIRES, els donem a tots les gràcies. També donem les gràcies als acompanyants de furgonetes, patrols, cotxes... que desinteressadament col·laboren en aquesta tasca per poder desplaçar-nos per masies i barris del nostre poble. Agrair la col·laboració de l’Àngels Vallés i a tots els pares i mares dels nens/es cantaires.
Missa 1r aniversari de la mort d’Alberta Escofet i Rosell
El passat 30 de març la Coral Infantil i Juvenil PETITS CANTAIRES vam cantar la missa de les 10:30h a dalt el Temple, en memòria de l’Alberta, en el 1r aniversari de la seva mort. El meu pare i jo us donem les gràcies a tots per la vostra assistència i el vostre homenatge al cementiri amb un ram de flors amb una dedicatòria que deia: Alberta t’estimem i sempre et recordarem PETITS CANTAIRES. Tot seguit vam cantar la cançó paraules dedicada a ella i una bonica cançó de caramelles. Jo em mirava aquells infants amb llàgrimes i cares tristes, tenien l’enyorança d’aquella persona que els havia fet riure, jugar, cantar, treballar i també renyat alguna vegada... però per a ells era L’ALBERTA... i mai podran oblidar-la, perquè aquesta enyorança també la tenim el meu pare i jo.
Missa de Corpus i 1a Comunió
El proper dia 25 de maig la Coral Infantil i Juvenil PETITS CANTAIRES cantarà la missa de Corpus i 1a Comunió, al Temple a les 12h.
PER A L’EXCURSIÓ D’ESTIU JA US AVISAREM.
El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca