Grup Municipal de CiU
Sant Martí Sarroca és un poble que funciona
Flac favor el que va fer l’editorial d’El Martinet del mes passat als seus fundadors, que es deuen fer creus en veure allò que ells van gestar (la publicació d’un butlletí local que reflectís de forma veraç i objectiva el dia a dia de la realitat martinenca com si fos un notari que es limita aixecar acta) s’ha convertit en un vehicle d’atac constant contra l’equip de govern municipal, format per regidors electes de CiU i en una caixa de ressonància del missatge socialista. L’actual equip editor ho nega, però la mateixa editorial ho reafirma i les notícies acostumen a comportar propaganda subliminar i apologia d’una formació política. Per exemple, les notícies del Consell Comarcal no acostumen a portar foto i en canvi al mes passat sortia una fotografia del Sr. Pere Tort. Un altre exemple és com resumeixen els plens municipals, donant a entendre que CiU ho fa tot malament i el PSC tot bé.
Aquest estil està en consonància amb el de l’article d’opinió del PSC, que tergiversa la realitat donant la sensació que el que fa CiU és horrorós i que tot el poble està en contra de les decisions de l’equip de govern. Res més lluny de la realitat. Si els regidors del PSC assistissin als actes públics i trepitgessin més el carrer, s’adonarien que Sant Martí Sarroca és un poble tranquil i que la gent valora la feina que es fa. No en va, i tot i que encara resta un any de legislatura, CiU ja ha complert més del 90% de les propostes del nostre programa electoral. Fins i tot hem portat a terme propostes no previstes inicialment, però que hem considerat prioritàries, com per exemple canviar tota la xarxa d’abastament d’aigua del municipi, ja que un informe va revelar que el 60% de l’aigua es perdia pel camí. Per a aquesta obra, d’una inversió econòmica importantíssima, ens hem esforçat a buscar subvencions i finançaments alternatius i per això novament l’hem inclòs a les peticions del Fons Estatal d’Ocupació i Sostenibilitat Local. Els altres dos projectes per als quals hem demanat invertir els diners del Fons han estat la renovació de l’enllumenat públic dels Hostalets i millora de l’eficiència energètica i els ajuts a les famílies martinenques que tenen nens als centres d’ensenyament de Sant Martí per a la compra dels llibres de text i el menjador escolar.
Sant Martí Sarroca és un poble que funciona i des de CiU apostem per continuar amb la mateixa línia de proximitat amb les persones i de suport als veïns per anar millorant contínuament en serveis i qualitat de vida.
PD: Els pressupost municipal no va ser oficial fins el dia 1 de febrer, quan, després d’haver-se aprovat en el ple, va ser publicat al BOP número 27. El mateix dia, atenent la petició d’El Martinet, es va fer arribar una còpia del pressupost a aquest butlletí. Però El Martinet ja havia publicat el pressupost dos dies abans, quan encara no era oficial ni cap treballador de l’Ajuntament ni tampoc cap persona autoritzada li havia lliurat el pressupost. Per tant, salta a la vista que s’ha incomplert la llei de dades amb la publicació d’un document quan encara no era oficial i que s’ha aconseguit per d’altres vies.
< Portada |