Destacat|

Carnaval 2012 // Transport escolar // Plens municipals // Resum any 2011 // Inauguració Mas Bertran // Actes de la Marató de TV3

| www.elmartinet.cat

Secció local d'ERC

Aclariments

Davant la multitud  d’acusacions que l’anomenat Comitè Local de CiU ens fa a l’escrit pamfletari que es va repartir per les llars del municipi ens veiem obligats  a aclarir, un per un, els següents punts.

Primer.- La gent d’Esquerra de Sant Martí no volem desestabilitzar res ni ningú, com manifesten, però aquest argument no farà que callem els abusos d’utilització de la majoria absoluta que els martinencs i martinenques els van atorgar.

Segon.- Les dades econòmiques explicades a la nostre Veu d’Esquerra són les que estan aprovades en plenari pel grup de govern de CiU i en l’apartat de despeses d’alcaldia encara no hi vam sumar els costos de la seguretat social de mitja jornada, o sigui que de manipulació cap i en tot cas la del vostre escrit.

Tercer.- També se’ns acusa de no saber com justificar el vot en contra de l’aprovació provisional del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal. Ras i curt, no es podia votar en un altre sentit davant del comportament del grup de govern, que fins a última hora no va informar de cap canvi efectuat en alguns aprofitaments urbanístics i tampoc va fer cap moviment per acostar posicions en els temes urbanístics candents que hi havia sobre la taula. O sigui que ni números dosos ni collonades! A l’aprovació inicial es va votar a favor perquè s’obrís el meló del POUM i la gent hi pogués aportar les seves al·legacions, i a l’aprovació provisional vam votar en contra perquè no es va tenir en compte cap d’aquestes opinions, ni cap consideració amb els col·lectius que defensaven altres maneres de fer en matèria urbanística.

Quart.- Tampoc no ens agrada que ens amenacin amb accions jurídiques, perquè estem convençuts que no hi ha res punible a la Veu d’Esquerra. El que posa de relleu la minsa talla política d’aquestes persones és que ràpidament facin l’amenaça, sense reflexionar què hi ha de mal a explicar els temes de com s’administren els “calés” de tots els veïns del  municipi.

I una mica més de sentit de l’humor, ja que el “dibuixet” del Pare Noël  és prou simpàtic i respectuós.

Volem aprofitar l’avinentesa que aquest és l’últim escrit abans de les eleccions al Congreso de los Diputados, per demanar a tots els martinencs i les martinenques que vagin a votar i reflexionin acuradament el seu vot i votin en clau d’interessos de país, i aquests interessos segur que només passen per partits d’obediència exclusivament catalana; i Esquerra som d’aquests. Així és que us demanem una vegada més que ens feu confiança.

 

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca