El restaurant El Rebost ha tornat a obrir portes


El popular restaurant El Rebost de l’avinguda d’Anselm Clavé, que al mes d’abril va ser traspassat a una nova llogatera, ha tornat a obrir portes a principis del mes de juliol. La última llogatera, Esther Moruno, que va estar explotant aquest negoci de restauració durant uns dos anys, últimament li havia canviat el nom denominant-lo Charlotte, però la coneguda martinenca Maria Lluïsa Bargalló, que és qui ha pres el relleu en el negoci, ha tornat als orígens posant-li el nom d’El Rebost de la Lluïsa.
El dos mesos que ha estat parat el restaurant Bargalló els ha dedicat a condicionar el restaurant fent una neteja a fons i una pintada general, posar-li més llum, canviar alguna porta i principalment renovar totes les màquines i mobiliari de la barra.
La titular del negoci exerceix com a cuinera i compta amb l’ajuda per servir de tres noies pels cap de setmana, mentre la resta de dies es van tornant pel servei. L’oferta gastronòmica està especialitzada en menjar casolà i a la brasa.
Maria Lluïsa Bargalló compta amb una llarga experiència de 35 anys en l’ofici, ja que ha exercit en llocs ben diversos com 10 anys a la Bodega Nova de Vilafranca, 2 anys al bar d’El Centre, 4 al Casal de Pacs del Penedès, 4 anys més a Mallorca,10 anys al Merendero de la Bleda i alguns altres llocs.
< Portada |