
La Penya Barcelonista de Sant Martí Sarroca celebra els títols de la temporada 2009/2010
Divendres 11 de juny, a la sala gòtica del Castell de Sant Martí Sarroca, la Penya Barcelonista va organitzar una festa per als seus socis i acompanyants, per tal de celebrar els molts títols que el FC Barcelona ha aconseguit, un any més, en totes les seves seccions: bàsquet, handbol, hoquei... i futbol, amb la Supercopa d’Espanya, la Supercopa d’Europa, el Mundial de Clubs i la Lliga més disputada la història, en la qual s’han batut tots els rècords.
A les 21.30h els assistents van anar arribant a la sala Gòtica del Castell on van trobar la sala guarnida per a l’ocasió, amb els colors blaugrana i amb una pantalla de vídeo que acompanyava amb les imatges de celebració dels títols aconseguits.
Els assistents es van anar ubicant a les taules per tal de sopar (canelons, tall rodó de vedella amb rovellons, postres, vi, cava, cafès i licors) que fou servit pels membres de la junta de la penya.
La festa va tenir el moment més especial en el brindis dels assistents per l’alegria dels títols aconseguits i els desitjos que el bon joc i la imatge de millor club del món segueixi.
TOTS FEM BARÇA
< Portada |