Notícies en imatges


Isabel Rocatti, la Marcela del Ventdelplà, va estar el dissabte 4 de juny dinant al restaurant Ca la Katy, juntament amb Ramon Grau, escriptor del llibre Reserva Verda.


El tradicional mercadet ambulant dels dilluns, que des de sempre s’ubicava a la placeta de Cal Lluís, des de fa unes setmanes que s’ha traslladat a la plaça de Catalunya, i ha resultat realment un lloc molt més idoni per qüestions d’amplitud i de seguretat vial.


La revetlla de Sant Joan, celebrada familiarment al Parc de la Pau, dotada d’espais i activitats per a totes les propostes: foguera, petards, carpes per sopar, servei de bar, parc infantil, zona d’esbarjo i música per ballar fins la matinada, animada amb DJ de nova generació.


Sortida al camp per a reconèixer les herbes remeieres (29.05.11) com a sessió pràctica del taller teòric muntat per l’Herbolari Els Igols el dissabte 28 de maig.


La Farmàcia Monsarro va acabar el procés de reforma del local dins de les dates previstes i el mes de juny ja ha tornat a atendre el públic pel lliurament de fàrmacs en el lloc habitual. Ara, però, amb unes instal·lacions molt més àmplies i funcionals pel que fa a l’espai d’espera, així com les prestatgeries dels productes.

 

< Portada

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca