terços amunt

Mes de juny 2011

5 de juny, La Selva del Camp
Juntament amb la colla Vella, amb motiu de la festa major d’aquest poble, hi va haver una molt bona diada. La colla Vella va descarregar la torre de vuit folrada, el tres i quatre de vuit i el pilar de set amb folre carregat. La nostra colla hi va descarregar la torre de vuit folrada, el tres de vuit amb l’agulla i el tres de nou amb folre i van acabar amb el pilar de set.

10 de juny, Poble Nou de Vilafranca
Festa Major, es va descarregar el tres i quatre de vuit, el cinc de set, el quatre de set amb l’agulla i el tres de set aixecat per sota.

12 de juny, Berga
Diada d’agermanament amb la Patum de Berga, ja que ambdues són Patrimoni Immaterial de la Humanitat. Amb una plaça plena es va completar la primera tripleta  d’enguany, el tres i el quatre de nou folrats, el cinc de vuit i el pilar de set amb folre.  Berga és, també, plaça de nou.

18, 19 i 20  de juny, viatge a Holanda
Convidats  per l’organització del Festival Mundial de Tilburg, s’hi descarregaren diversos tres de vuit, quatre de vuit, torres de set i altres.

26 de juny, Cornellà del Llobregat
Diada un xic estranya a causa, en part, de la mala organització local, una diada que semblava curta es va allargar per manca d’ambulàncies en moments puntuals i que va fer que, a l’última ronda, quasi no hi quedessin castellers i gens de públic.
Una diada accidentada en quant a castells, ja que les dues colles grans van ensopegar  amb el  tres de nou amb folre, només carregat; en segona ronda, la nostra colla va carregar el quatre de vuit amb l’agulla i els Minyons es van quedar amb intent. En repetició, els malves van completar el quatre de vuit i, en tercera ronda, varen descarregar la torre de vuit folrada i els Minyons, la torre de set. Van acabar amb dos pilars de cinc i els Minyons, pilar de sis. Cal destacar que la nostra colla portava cent-cinc quatre de vuit amb l’agulla descarregats.

Diada de Sant Joan, Valls
Dia 23, Nit de Completes, la novetat va ser que l’ordre de rondes no va existir, ja que podien actuar simultàniament. La colla Vella va descarregar el tres de nou amb folre, el quatre de vuit amb l’agulla i la torre de vuit folrada, i la colla Jove, el tres i el quatre de vuit i la torre de set, tot descarregat.
Dia  24, la colla Jove va carregar el quatre de nou amb folre, el cinc de vuit i la torre de vuit. La colla Vella, el tres i el quatre de vuit, la torre de set,  tot descarregat.

 

 

< Portada

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca