Destacat|

Carnaval 2012 // Transport escolar // Plens municipals // Resum any 2011 // Inauguració Mas Bertran // Actes de la Marató de TV3

| www.elmartinet.cat

AGRUPACIÓ LOCAL SOCIALISTA

Gràcies! El PSC aconsegueix un suport electoral històric a Sant Martí

El col·lectiu socialista de Sant Martí Sarroca vol agrair la participació majoritària dels veïns i veïnes del nostre poble a les eleccions generals del passat 9 de març i expressar la nostra gratitud pel suport electoral que va rebre el PSC a Sant Martí, amb 578 vots que suposen el millor resultat socialista de la història democràtica al nostre municipi. 

Amb aquests resultats a la mà, el PSC es converteix en el partit que ha augmentat més el suport electoral a Sant Martí Sarroca respecte totes les anteriors cites electorals. Aquest suport contribueix i se suma a la voluntat dels catalans i catalanes d’influir decisivament a Espanya i de fer-ho majoritàriament a través del PSC, que torna a ser, amb un suport més ampli, la primera força catalanista al Congrés amb 25 diputats. Amb tot, els catalans i catalanes han considerat de forma àmpliament majoritària que el PSC és la millor opció per fer respectar Catalunya i contribuir decisivament en el seu futur.

Les curiositats de la jornada electoral

  • El PSC va empatar a vots amb CiU a les meses electorals del col·legi de Sant Martí i va aconseguir, així, reduir molt significativament la diferència entre les dues primeres forces polítiques del municipi.

 

  • En aquestes eleccions generals hi van haver només 40 vots per correu. A les municipals, amb un percentatge de participació molt similar, n’hi van haver 107 (Què va fer CiU a les municipals?)

     

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca