El Bibliobús “El Castellot” va tenir el goig de presentar a Sant Martí Sarroca l’espectacle Per terra de dracs el dilluns passat, 3 de novembre, a El Centre. Amb aquest espectacle, en Pep López ens apropà a un món on els dracs i els éssers fantàstics són els principals protagonistes: els nostres dracs, el de Sant Jordi i els que ballen i treuen foc a les festes, però també altres dracs més llunyans i misteriosos.
Els assistents (170 nens i nenes i 25 adults) s’ho van passar d’allò més bé amb les músiques i les històries que portà el Pep López.
L’activitat forma part del programa de foment de la lectura al Bibliobús que cada any porta un espectacle adreçat a les escoles dels pobles on presta servei i obert al públic en general.
El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca