Sarroca Ràdio
Últims retocs a la programació
Sarroca Ràdio torna a canviar la seva graella de programació. Fem saber a tots els nostres oients que des del passat dia 6 de novembre, el programa magazín “I-Magi-na-t’ho”, conduït per Magí Gausachs, ha passat a emetre’s en directe els dissabtes de 6 a 8 de la tarda, i en diferit els diumenges de 12 a 2 del migdia. Aquest canvi ha propiciat la reestructuració de la programació del cap de setmana. La reubicació de programes s’ha fet pensant a donar més coherència al contingut de la programació i l’horari en què s’emet.
Recordem que el programa “I-Magi-na-t’ho” compta amb la secció “Parlem-ne”, conduïda per la psicòloga Ruth Marrugat, dedicada a la psicologia infantil i juvenil, l’atenció precoç, la pedagogia i l’educació. Tothom que estigui interessat a fer-li a la Ruth alguna consulta pot trucar al telèfon de Sarroca Ràdio, 93 899 07 32, els dissabtes mentre es realitza la secció o enviar un correu electrònic, durant la setmana, a sarrocaradio@radiolocal.cat.
Des de Sarroca Ràdio animem a tots els martinencs i martinenques a escoltar la nostra emissora al 107.5 FM, i ja sabeu que qui hi vulgui col·laborar tindrà les portes ben obertes!
< Portada |