Destacat|

Carnaval 2012 // Transport escolar // Plens municipals // Resum any 2011 // Inauguració Mas Bertran // Actes de la Marató de TV3

| www.elmartinet.cat

Trobat un bolet gegant a la Bleda

El passat 23 d’agost, el popular vilafranquí Manel Córdoba va trobar un bolet gegant que feia més de 40 centímetres de diàmetre al torrent del Ferriol del barri martinenc de la Bleda.

Córdoba, conegut per la seva entossudida dedicació a la recerca, manteniment i promoció de racons de natura, autor d’un llibre que fa inventari de les fonts de la comarca, ara porta diversos mesos estudiant el tipus d’arbres que hi ha a l’Alt Penedès per inventariar-los per grandària, antiguitat o tipus.

En la seva passejada pels indrets naturals de la comarca, es va topar amb aquest enorme bolet, que es desarrolla a la soca dels arbres i que, malgrat l’espectacularitat per la seva grandària, no és comestible ja que és d’una espècie verinosa.

 

 

El Martinet, Associació d'Informació i Divulgació Cultural de Sant Martí Sarroca